راهی فوق العاده برای افزایش چشم گیر آمار بازدید وبلاگ و وبسایت

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امیر - چگونه ازاین نرم افزار استفاده کنم - 1393/1/29/erkavoo
Arash - سلام وب خوبی داری.اگه میشه به وب منم سر بزن.من از اونجایی که فردا امتحان دارم نمیتونم لینک کنم اگه میشه باهام تبادل لینک کن.خیلی ببخشیدا.فدات بای - 1391/9/14
مهرنوش - خیلی عالی بود . واقعا وب خوبی داری - 1391/7/7
hosseyn - وبلاگت خیلی عالی و زیباست.

با تشکر از زحماتتان - 1391/7/3
ali - دمت گرم . خیلی عالی بود - 1391/7/1

راهی فوق العاده برای افزایش چشم گیر آمار بازدید وبلاگ و وبسایت

بازدید: 238

در این پست قصد دارم راهی فوق العاده را برای افزایش امار بازدید وبلاگ یا وبسایت خود به شما نشان دهم.

معرفي رنک فا . کام :

رنک فا . کام يک سامانه جامع براي افزايش آمار بازديد وب سايت و وبلاگ شماست. شما با عضويت و فعاليت در

سايت رنک فا مي توانيد بازديدکنندگان بسياري را براي خود ايجاد نماييد و کاملا رايگان!

طرز کار رنک فا . کام بر تبادل ترافيک است. يعني سايت سايت شما توسط ساير اعضا ديده ميشود. مي توان

مراحل کسب بازديد را در رنک فا به صورت زير بيان کرد:

  • ابتدا شما در رنک فا . کام عضو مي شويد.(اين مرحله شامل پر کردن فرم ثبت نام و تاييد ايميل فعالسازي و پس از آن اضافه کردن سايت هاي خود در پنل کاربريتان است)
  • سپس پس از ورود به پنل کاربري خود ، بر روي شروع امتيازگيري خودکار کليک ميکنيد.
  • حال مرورگر شروع با امتيازگيري خودکار ميکند و در هر 20 ثانيه 3.5 امتياز به شما تعلق ميگيرد.
  • سپس به ازاي هر امتياز کسب شده توسط شما ، سايت شما يک بار براي ساير اعضا نمايش مي يابد.

به همين راحتي! بسته به ميزان فعاليت شما بازديد بسيار زيادي خواهيد گرفت. امکان امتيازگيري در این سايت در 24 ساعت روز و 7 روز هفته مهياست!

 

                                     

دوستان لطفا نظر یادتون نره ! این پست حتما ارزش نظر داره.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 18 آبان 1391 ساعت: 19:39 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

دانلود Incomedia WebSite X5 Evolution v9.1.4.1939 نرم افزار طراحی وب سایت

بازدید: 197

دانلود Incomedia WebSite X5 Evolution v9.1.4.1939 نرم افزار طراحی وب سایت
 

طراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که از نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده شود. نرم افزارهایی که بدون نیاز به کد نویسی به سادگی زیباترین . جذاب ترین سایت ها را طراحی می کنند. این نرم افزارها با محیط طراحی خود کاربران را برای یک طراحی یک سایت حرفه ای یاری می دهند بدون این که حتی یک خط کدنویسی نیاز باشد. Incomedia Website Evolution X5 نام یک نرم افزار بسیار کارآمد است که به جرات می توان گفت تمامی خواسته های یک کاربر را برای طراحی یک سایت برآورده سازد. این نرم افزار یک پکیج کامل برای طراحی یک سایت حرفه ای است که بدون نیاز به حتی یک خط برنامه نویسی کاربران را یاری می دهد. انواع و اقسام قابلیت ها حتی قابلیت گالری های عکس ، فیدخوان ها ، فروشگاه های اینترنتی و ... از جمله قابلیت های مهم این ابزار به شمار می روند. این نرم افزار تقریبا تمامی قابلیت هایی که در دیگر نرم افزارها سراغ داشتیم نظیر استفاده از عکس ها ، لینک ها و جداول و به طور کلی تمامی موارد را در خود جای داده است. همچنین طرح های آماده بسیار زیبا که به صورت یک Wizard کنار هم جمع آوری شده اند کمک زیادی در ایده گرفتن از طرح ها می نماید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1391 ساعت: 13:32 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نرم افزار گوگل تولبار

بازدید: 155

با قابليت هاي :

1_ امکان دیدن google pagerank (امتیازی که گوگل به آن سایت میدهد)

2_ مترجم حاضر در همه حال

3_ امکان search در google در همه حال و حتی با بودن در سایت های دیگر

4_ امکان تصحیح کردن نوشته و پیدا کردن غلط در هر جا جمله

5_ امنیت بیشتر در مقابلPopUp Blocker ها

...

توجه: دانلود نرم افزار در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391 ساعت: 15:17 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزاری قدرتمند براي طراحی و ساخت وب سایت به صورت فلش - KoolMoves v7.0

بازدید: 98

طراحی و ساخت وب سایت های فلش امروزه یکی از پر استفاده ترین روش های طراحی وب می باشد. بسیاری از وب سایت هایی که به صورت گرافیکی تمرکز بیشتری بر آن ها می شود معمولا با استفاده از روش های تصویری فلش ساخته می شوند. تنوع طراحی در این نوع وب سایت ها بسیار بالا می باشد و می توان از ویژگی های مختلف در وب سایت های این چنینی استفاده نمود. برای طراحی وب سایت ها به صورت فلش لازم است تا طراح با برنامه نویسی فلش و ترکیب بندی رنگ ها در زمینه گرافیک وب آشنایی داشته باشد زیرا گرافیک وب با طراحی های گرافیکی دیگر دارای تفاوت هایی می باشد. بسیاری از کاربرانی که خود قادر نیستند تا وب سایت مورد نظرشان را به صورت فلش طراحی نمایند معمولا از طراحان حرفه ای در این زمینه یاری می گیرند. هزینه طراحی این نوع وب سایت ها با توجه به ریزه کاری های فنی آن و تنوع افکت هایی که بر روی وب سایت ایجاد می شود نسبت به دیگر طراحی ها بیشتر می باشد. تعدادی از شرکت های تولید کننده نرم افزاری که در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی وب فعالیت می کنند اقدام به تولید نرم افزارهایی نموده اند که به کمک آن ها کاربران می توانند بدون نیاز با یادگیری تکنیک های حرفه ای و گرافیکی اقدام به ساخت اینگونه وب سایت ها نمایند.

KoolMoves نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی وب سایت های فلش می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ، افکت های آماده و متنوع و دیگر ویژگی های موجود اقدام به ساخت و طراحی وب سایت های فلش زیبا برای خود و دیگران نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به مواردی همچون قابلیت استفاده بیش از 70 نوع افکت در غالب Action Script متنی و عکس ، توانایی استفاده بیش از 100 افکت متنی و استایل مختلف ، دارای بیش از 340 حرکت تصویری ، دارای ابزار جادویی (Wizard ) برای ساخت وب سایت در زمانی کوتاه به صورت قدم به قدم ، دارای ابزار جادویی ساخت Slide show و بنر های فلش ، دارای بیش از 40 افکت سه بعدی ، دارای 40 پوسته برای media player ، قابلیت استفاده از فایل های FLV و ده ها ویژگی دیگر اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Lucky Monkey Designs می باشد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391 ساعت: 15:14 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزار طراحی و ویرایش صفحات وب Blumentals HTMLPad 2010 Pro v10.0.0.116 BiLang

بازدید: 125

Blumentals HTMLPad 2010 Pro.v10.0.0.116 BiLang [www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید ظاهر یک سایت نقش بسیار مهمی در افزایش تعداد بازدید کننده ی آن دارد در واقع هر چه صفحه ی یک وب سایت زیبا تر باشد کاربران بیشتری را به خود جذب می کند. تا به حال در زمینه ی ساخت صفحات وب سایت یا همان Web Design نرم افزار های مختلفی ساخته شده است که یک از معروف ترین آنها نرم افزار Font Page می باشد. اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته می شوند دارای محیطی بسیار پیچیده هستند به طوری که کاربر در هنگام کار با آن دچار مشکل می شود. امروز نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در طراحی صفحات وب سایت کمک بسیار زیادی می کند.
نرم افزار HTMLPadمحصول شرکت Blumentals بوده که یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب می باشد و با پشتیبانی کامل از زبان های برنامه نویسی وب نظیر HTML ، CSS و ... به شما این امکان را می دهد که صفحات وب مورد نظرتان را به دلخواه طراحی کنید و یا آنها را ویرایش نموده و تغییراتی را به دلخواه در آنها ایجاد نمایید. این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای طراحی صفحات وب که دارای محیط پیچیده و حجم بالایی هستند، از محیطی بسیار ساده و حجم مناسبی برخودار است به طوری که در هنگام اجرا و کار با آن از کمترین فضای پردازنده سیستم استفاده می کند. شما در هنگام استفاده از این نرم افزار با مشکلی رو به رو نخواهید بود زیرا در آن تمامی ابزارهای ساخت و ویرایش صفحات وب نظیر ابزار فونت ، ابزار لایه ها ، ابزار قرار دادن تصویر و ... قرار داده شده تا کاربران را به سایر نرم افزارهای مشابه بی نیاز سازد. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به داشتن قسمت Preview اشاره نمود که شما پس از کد نویسی می توانید در این قسمت صفحه ی طراحی شده را مشاهده کنید همچنین می توانید اینکار را توسط مرورگرهای نصب شده بر روی سیستم خود هم انجام دهید.
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391 ساعت: 15:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نرم افزار ftp حرفه ای SmartFTP 4.0.1080

بازدید: 129

SmartFTP_www.mihandownload.com.jpg

دارندگان سايت ها همواره به نرم افزاري نياز دارند که با آن بتوانند هاست خود را مديريت کنند . فايل هايي را انتقال دهند .نرم افزاري که در ادامه براي شما معرفي مي کنيم به کار صاحبان سايت مي آيد . آن دسته از افراد که مي خواهند بدون وارد شدن به محيط کنترل پنل هاست آن را مديريت کنند . به راحتي فايلي را از آن دانلود کنند و يا فايلي را به داخل پوشه ي مورد نظري از هاست با قابليت Resume انتقال دهند . تقريبا مي توان گفت وجود چنين نرم افزاري براي دارندگان سايت ضروري است . به اينگونه نرم افزارها که يك نوع مديريت محتوا روي هاست ايجاد مي كنند FTP مي گويند . در حقيقت اين نرم افزارها نيازي به كنترل پنل ندارد و مي توانند مديريت محتواي هاست شما را برعهده بگيرند .در اين زمينه نرم افزارهايي توسط ميهن دانلود معرفي و انتشار يافته اند . اين بار نيز در ادامه قصد داريم يکي از بهترين نرم افزار در اين رابطه را به شما کاربران گرامي معرفي کنيم .
SmartFTP يک نرم افزار کوچک ولي در عين حال قدرتمند و داري ابزارها و قابليت هاي زيادي است اين نرم افزار قدرتمند شامل ابزار مديريت FTP و براي انجام اتصال شما به هاست خود و مديريت هاست مي باشد . اين نرم افزار مي تواند شما را به آساني و سريع به دايرکتوري متصل کند تا شما به راحتي فايل هاي خود را آپلود و دانلود کنيد . همچنين اين نرم افزار قابليت آپلود چندين فايل هم زمان را نيز داراست. ميهن دانلود با در نظر گرفتن اين قابليت SmartFTP را كه به شما اين اطمينان خاطر را مي دهد که با سرعت و امنيت به آپلود کردن فايل ها در هاست خود بپردازيد ، معرفي كرده است . همچنين قابليت هاي فوق العاده اين نرم افزار بعد از استفاده از آن مورد توجه همه قرار مي گيرد . كمتر كاربري پيدا مي شود كه از اين گونه نرم افزارها استفاده كند ولي دوباره به كنترل پنل هاست روي آورد . اين نرم افزار کاربردي را مي توانيد از ميهن دانلود به صورت رايگان دريافت نماييد .
 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391 ساعت: 15:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود ورژن جدید وردپرس WordPress 3.2.1 Final

بازدید: 145
wp321
 
شاید شما نیز به فکر طراحی سایت یا وبلاگ شخصی باشید.اگر چنین قصدی دارید میتوانید از وردپرس فارسی برای ایجاد سایت یا وبلاگ شخصی خود استفاده کنید.وردپرس یک نرم‌افزار انتشار شخصی پیشرفته در عین حال ساده و زیبا می‌باشد، وردپرس یک نرم‌افزار آزاد٬ رایگان و متن باز است. گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت سایت در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا سایت با هرگونه امکانات سازگار نموده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391 ساعت: 15:6 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

منوی سیار

بازدید: 174

منوی سیار

 
با استفاده از این کد میتونید علاوه بر منوی اصلی وبتون یک منوی سیار هم داشته باشین
 
فقط کافی است که شما به جای URL آدرس وبه مورده نظر رو وارد کنید و به جای text اسم
 
سایت مورد نظر را وارد کنید.باید توجه کنین که این کد رو بین این دو تگ و قرار دهید
 
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 17:1 منتشر شده است
نظرات()

چند کد جالب

بازدید: 172

تصویر به دنبال موس :

 

 

 

 

به جای URL PIC آدرس عکس آپلود شده

 

 

 

متن شما به دنبال موس :

 

 

 

 

 

ساعت عقربه دار به دنبال موس :

 

 

 

 

 

هدف گیر به دنبال موس :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

..........................

 

ساعت عقربه دار متحرک :

 

 

 

 

 

..................

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 16:59 منتشر شده است
نظرات()

کد فیلتر شکن

بازدید: 401

 

کد زیر کد یک فیلتر شکن بسیار قوی هست که من خودم خیلی باهاش حال کردم

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 16:57 منتشر شده است
نظرات()

کد پیشگو

بازدید: 162

 

کد زیر هم خیلی جالب هست این کد کد یک پیشگو هست

 

 

 

 

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 16:56 منتشر شده است
نظرات()

کد وارد کردن شک

بازدید: 158

 

اینم یه هدیه دیگه به وبلاگهای دانلود با کد زیر به بازدید کننده یک شک وارد میکنید

 

 

 

اما هیچ خطری نداره ------ یک پیغام حالگیری میفرستید فقط

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 16:53 منتشر شده است
نظرات()

تبلیغات بلاگ اسکای رو بردارید

بازدید: 141

 

 

این کد هم برای کاربران بلاگ اسکای با این کد میتونید تبلیغات بلاگ اسکای رو بردارید

 

 

 

در بالای تمام کدها بذاریدش

 

 

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 16:52 منتشر شده است
نظرات()

کد برداشتن تبلیغات پرشین بلاگ

بازدید: 171

 

کد زیر میتونید تبلیغات پرشین بلاگ رو بر دارید

جای این کد بالای تمام کدهاست

 

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 16:43 منتشر شده است
نظرات()

حرکت عنوان سایت

بازدید: 113

بسیار جالب ! عنوان (title) صفحه اینترنتی خود را به حرکت در اورید . عنوان صفحه شما بصورت تایپت ماشینی در

بالای صفحه اینترنتی شما به نمایش در می اید.

جمله پیش فرض : به وبلاگ من خوش امدید قدم رنجه فرمودید راستی نظر یادت نره

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 16:42 منتشر شده است
نظرات()

کد باز شدن صفحه ای همراه وبلاگ

بازدید: 227

 

با این کد میتونید همراه با باز شدن وبلاگتون صفحه دیگه ای هم باز کنید

 

 

در جایی که نوشته شده your title باید عنوان سایت یا وبلاگتون رو بذارید و در جایی که نوشته

 

 

your site آدرس سایتتون یا وبلاگتون رو وارد کنید و در قسمت your text جمله خودتون رو

 

 

و در قسمت your mail ایمیلتون رو و در قسمت http://your site.com آدرس وبلاگ یا سایتتون رو

 

 

و درست جلوش در قسمت your name site اسم سایتتون رو بنویسید

 

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 16:39 منتشر شده است
نظرات()

کد چرخش متن به دور موس

بازدید: 507

 

 

کد زیر باعث میشه که متن انتخابیه شما به دور ماوس بیاد و دورش بچرخه

 

 

 

قسمتی که نوشته well come to my weblog را شما میتونید عوض کنید

 

 

 

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 16:37 منتشر شده است
نظرات()

کد موس

بازدید: 129

کد زیر هم خیلی قشنگه چند جرقه رو بوجود میاره که وقتی ماوس حرکت میکنه روشن میشن

 

پیشنهاد میکنم روی دیدن نمونه کلیک کنید

 

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 16:35 منتشر شده است
نظرات()

8 کد زیبا و کاربردی برای وبلاگ ها

بازدید: 123

باز شدن صفحه از وسط صفحه به دو طرف بالا و پایین (بعد از کد قالب قرار می گیرد)




ظاهر شدن منو به صورت برفکی




باز شدن و بسته شدن صفحه هر بار به یک حالت




پیغام هایتان را نمایان می کند




ستون نوشته هایتان را از بالا به پایین حرکت داده و نمایان می کند




لینکهایتان را کنار صفحه می گذارد تا در هر قسمت از وبلاگ در دسترس بیننده وبلاگ باشد (با بالا و پایین کردن صفحه این لینکها هم بالا و پایین می روند)




آوردن چند نوشته و بزرگ کردن آن




قرار گرفتن دو خط افقی و عمودی در صفحه که محل برخوردشان محل ماوس باشد(دنباله روی موس باشند)


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 16:34 منتشر شده است
نظرات()

ابزار فرم تماس با ما

بازدید: 222

ابزار فرم تماس با ما

ابزار فرم تماس دارای قابلیت اجرای فوق العاده راحت برای کاربران است.
برای دسترسی به ابزار فرم تماس ، کافیست کد زیر را در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و آدرس ایمیل خود را با آدرس پیش فرض که در اینجا
name@yahoo.com می باشد جایگزین کنید تا فرم های ارسالی توسط بازدیدکنندگان سایت و یا وبلاگ شما ، به آدرس ایمیلتان فرستاده شود.

لینک به صفحه ابزار فرم تماس را می توان در هر قسمت قالب سایت و یا وبلاگ خود چه بصورت لینک متنی و چه بصورت لینک گرافیکی درج کرد.


 

متنی

تماس با ما


- گرافیکی d


گرافیکی c

 

 


- گرافیکی b


- گرافیکی a

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 13:26 منتشر شده است
نظرات()

کد شمارنده امار بازدید وبلاگ

بازدید: 136

برای استفاده از کد امارگیر ابتدا وارد مدیریت وبلاگ خود میشوید . سپس وارد قسمت تنضیمات وبلاگ میشوید و این کد را در قسمت اسکریپت ها اختصاصی کپی میکنید .

نکته مهم : در قسمتی از ایت کد که نوشته است ادرس سایت شما . ادرس سایتتان را به جای ان نوشته مینوسید مانند زیر :

url=ادرس سایت شما&color

url=http://theme98.loxtarin.com&color

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 13:16 منتشر شده است
نظرات()

مترجم سایت

بازدید: 155

با این کد می توانید وب خود را به 4 زبان(انگلیسی ،آلمانی،فرانسه و ایتالیایی) ترجمه کنید...

کد زیر را در بخش تنظیمات وب قرار دهید...

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 13:10 منتشر شده است
نظرات()

کد اسکریپت لوگودونی متحرک برای وبلاگ و سایت

بازدید: 163

خوب دوستان با این کد میتونید یک لوگودونی متحرک داشت هباشید که از پایین به سمت بالا حرکت کنه . با این کد هم میتونید حجم فضایی که لوگو توی یه جا قرار میگیره رو کم کنید و هم زیبایی سایت و یا وبلاگتون رو افزایش بدین . همچنین میتونید طول و عرض قسمت نمایش لوگو ها رو افزایش بدین یا کاهش

 

برای تغییر طول و عرض لوگودونی مقادیر زیر را تغییر دهید در ابتدای کد :

height="150"

width="99%

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 9:42 منتشر شده است
نظرات()

کد اسکریپت بنردونی متحرک برای وبلاگ و سایت

بازدید: 355

سلام دوستان . با این کد میتونید بنردونی متحرک داشته باشید . فقط کافیه کد بنرها رو توی قسمت مخصوص وارد کنید و بنر ها در سایت یا وبلاگ شما به صورت پیمایشی و متحر نمایش داده میشن . با این کار هم میتونید حجم فضاتون رو کم تر کنید و هم زیبایی خاصی به وبلاگتون بدین

تغییر حرکت پیمایش بنرها :

direction=up

طول و عرض قسمت نمایش بنرها :

height=100 width=600

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 9:40 منتشر شده است
نظرات()

ابزار کاربردی دکمه ی (UP) رفتن به بالای صفحه

بازدید: 262

ابزار کاربردی دکمه ی (UP) رفتن به بالای صفحه

امروزه اکثر وبسایت ها و وبلاگ ها از تعداد پست های نسبتا زیادی در صفحاتشان استفاده می کنند

بینندگان این وبسایت ها ، پس از مطالعه و استفاده از مطالب ، می بایست برای استفاده از مطالب دیگر

به بالای وبسایت مراجعه کنند ، ولی گاهی حوصله ی بازگشت به بالای صفحه توسط بیننده وجود ندارد

این ابزار جالب در هر بخشی که بیننده درحال مطالعه باشد حضور دارد و با کلیک بر روی آن ، بیننده را

به خوبی به بالای صفحه ی وبسایت هدایت می کند

برای استفاده از این ابزار جالب ، ابتدا لوگوی مناسب خود را انتخاب کرده و سپس روی گزینه ی دریافت کد کلیک کنید

برای دریافت و نمایش کد بر روی دکمه زیر کلیک کنید:





برای استفاده از این ابزار ، کد فوق را در قسمت مناسبی قرار دهید
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 9:30 منتشر شده است
نظرات()

مجموعه كدهای كامل تغییر شكل موس

بازدید: 138

مجموعه كدهای كامل تغییر شكل موس
لطفا قبل از استفاده از كدهای موس توصیه های زیر را مطالعه كنيد تا به مشكلی برنخورید

دقت كنيد كه كدهای موس را در بخش ویرایش قالب خود
دقيقا در
قسمت آخر (پایینی ترین قسمت) قبل از کد </ html > کپی کنید
چنانچه در جای ديگر اين كدها را كپی كنيد
احتمال دارد وبلاگ شما به هم ريخته شود و به خوبی باز نشود
همچنین اگر كدی بعد از كد موس قرار دهید ممكن است اجرا نشود


كدهای تغيير شكل موس به اين صورت عمل ميكنند كه با قرار دادن اين كدها در ويرايش قالب خود
موس هر بيننده در هنگامی كه وبلاگ شما را باز ميكند به شكلی درخواهد آمد كه
شما كد آن را قرار داده ايد ، پس سعی نماييد شكل موس خود را طوری انتخاب كنيد كه
با نمای ظاهری قالب شما هماهنگی دارد و زيبای وبلاگ شما را دو چندان ميكند

دریافت كد


دریافت كد

دریافت كد

دریافت كد

دریافت كد
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 9:4 منتشر شده است
نظرات()

كد جستجوگر وبلاگ شما در گوگل

بازدید: 145

 كد جستجوگر وبلاگ شما در گوگل

جستجو در وب با ابزارهاي مختلفي انجام ميشود ولی همانطور كه میدانید مهمترين آنها گوگل ميباشد
براي اضافه كردن اين موتور جستجوی قدرتمند و توانا به وبلاگ خود
كد آن را با كمی تغییرات در محل مناسبی از وبلاگ خود
(مثلا در بخش وارد كردن كد بخش تنظيمات وبلاگ) وارد كنيد.
و اما چه تغییراتی را باید قبل از استفاده در كد انجام داد ؟!
قبل از استفاده از كدهای زیر لطفا بجای عبارت MMMMMAMMMMM آدرس وبلاگ خود را به صورت زیر وارد
كنید

Yourname.Blogfa.Com


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 




می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 8:56 منتشر شده است
نظرات()

ابزار چت آنلاین

بازدید: 153


ابزار چت آنلاین

با استفاده از این سرویس می توانید یک چت روم عمومی در وب سایت خود داشته باشید .

امکانات سرویس چت :

  • چت نوشتاری با قابلیت استفاده از Avarors - Smiles و Emoticons متمایز با سایر چت روم های فارسی

  • چت با قابلیت پیام خصوصی (Private Chat)

  • امکان ویرایش پروفایل و انتخاب آواتار برای هر شخص

  • قابلیت تغییر پوسته به صورت انلاین

  • امکان انتخاب پوسته فرم ورود به چت

  • قابلیت نمایش آدرس و نام سایت شما در بالای چت روم

  • قابلیت انتخاب روم های مختلف با موضوعات متعدد

  • تغییرات در پوسته چت و افزایش سرعت کاربران

  • به روز رسانی نسخه چت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

  • بازی آنلاین

  • قابلیت انتخاب و استفاده از چت روم های شهرهای ایران, تهران - کرج -اصفهان-شیراز و ... (جدید)

  • و امکانات مفید دیگر

 


 

نمونه های ابزار چت روم

برای ورود به چت روم ، نام خود را در قسمت زیر، کادر مربوطه وارد کرده و روی دکمه ی ورود کلیک کنید

نمونه چت روم سفید

چت آنلاین

 

نام:

Powered by Pichak.net

Didarha

نمونه چت روم مشکی

چت آنلاین

 

نام:

Powered by Pichak.net

Didarha

نمونه چت روم نارنجی

چت آنلاین

 

نام:

Powered by Pichak.net

Didarha

نمونه چت روم قرمز

چت آنلاین

 

نام:

Powered by Pichak.net

Didarha

نمونه چت روم آبی

چت آنلاین

 

نام:

Powered by Pichak.net

Didarha



دریافت کد به صورت لوگو



 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391 ساعت: 8:47 منتشر شده است
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 264
کل نظرات کل نظرات : 5
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 41

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 22
بازدید دیروز بازدید دیروز : 138
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 14
آي پي امروز آي پي امروز : 7
آي پي ديروز آي پي ديروز : 46
بازدید هفته بازدید هفته : 367
بازدید ماه بازدید ماه : 362
بازدید سال بازدید سال : 4750
بازدید کلی بازدید کلی : 299552

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.223.172.224
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظر شما عملکرد وبلاگ چگونه و مطالب آن تا چه اندازه مفید بوده است؟

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود